Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Ποιες κυρίες της ελληνικής showbiz θα χορέψουν στον πάγο;


Ο Ant1 ψάχνει πυρετωδώς τους διαγωνιζόμενους για το show φιλανθρωπικού χαρακτήρα «Dancing on ice» και οι υπεύθυνοι του σταθμού έχουν ήδη κάνει πρόταση σε διάφορες κυρίες της ελληνικής showbiz, όμως η μόνη που βλέπει θετικά τη συμμετοχή της είναι η Χριστίνα Λαμπίρη.

«Με πήραν τηλέφωνο και πήγα και το συζήτησα και μου φάνηκε πάρα πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση κι ιδέα. Το είδα κιόλας και μου άρεσε», τόνισε η Χριστίνα Λαμπίρη και πρόσθεσε για τους κινδύνους που ενέχει η ισορροπία πάνω στα παγοπέδιλα: «Είναι τόσο καλά οργανωμένο που δεν μου φάνηκε τόσο απίθανο».

Από την άλλη πλευρά η Ματθίλδη και η Μπέτυ Μαγγίρα, η Γωγώ Μαστροκώστα αλλά και η Δήμητρα Αιγινίτη δεν βλέπουν «ζεστά» το ενδεχόμενο να φορέσουν παγοπέδιλα.

«Σαν διαγωνιζόμενη, όχι δεν θα πήγαινα. Τώρα σαν επιτροπή δεν ξέρω», είπε η Ματθίλδη Μαγγίρα, ενώ η αδελφή της Μπέτυ ξεκαθάρισε: «Δεν είχα κάποια επίσημη πρόταση για το Ice».

Από την άλλη, η Γωγώ Μαστροκώστα φάνηκε κατηγορηματικά αντίθετη σε ενδεχόμενη συμμετοχή της στο show: «Το θεωρώ πάρα πολύ δύσκολο έως απίθανο να συμμετείχα σε κάτι τέτοιο».

Παράλληλα, η Δήμητρα Αιγίνιτη δήλωσε αρνητική με εντολή γιατρού: «Μου ’χουν κάνει πρόταση, απλώς δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν μου το επιτρέπει ο γιατρός μου. Έχω εξάρθρωση επιγονατίδας» και επανέλαβε ότι υποβλήθηκε πολύ πρόσφατα σε δύο χειρουργικές επεμβάσεις.

Πηγή: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου