Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011


Η Kerri Dowdswell είναι μια όμορφη, νεαρή κοπέλα με ωραίο σώμα το οποίο φροντίζει να αναδεικνύει με τα ρούχα της… στα οποία όμως δε χωράει κάθε φορά που τρώει!


Το στομάχι της 23χρονης φουσκώνει σα μπαλόνι μόλις βάλει μερικές μπουκιές φαγητό στο στόμα της… σε τέτοιο βαθμό που όποιος τη δει νομίζει ότι είναι έγκυος!
Μέσα σε λίγες ώρες το στομάχι της επανέρχεται στο φυσιολογικό του μέγεθος.
Η Kerri όμως αναγκάζεται να φορά παντελόνια εγκυμοσύνης κάθε φορά που βγαίνει έξω για φαγητό.
Η περίπτωσή της έχει παραξενέψει τους γιατρούς, οι οποίοι επί δεκαετίες προσπαθούν να βρουν τις αιτίες που το προκαλούν.


Όσα τεστ δυσανεξίας τροφίμων ή αλλεργίας έχει κάνει έχουν βγει αρνητικά και παρόλο που ακολουθεί προσεχτικό πρόγραμμα διατροφής, τα συμπτώματα δεν την εγκαταλείπουν.
Η φωτογραφία που τη δείχνει… «έτοιμη να γεννήσει» τραβήχτηκε μόλις μισή ώρα αφότου έφαγε ένα μικρό κομμάτι τούρτας κεράσι.

«Ντρέπομαι πολύ. Προσέχω πολύ τι τρώω και ασκούμαι τακτικά και δε μπορώ να καταλάβω πως κάθε φορά μοιάζω σαν να είμαι έτοιμη να σκάσω. Με ρωτάνε πολύ συχνά πότε θα γεννήσω και πρέπει να εξηγώ ότι αυτό που έχω στην κοιλιά μου δεν είναι μωρό… αλλά ψητό» λέει η ίδια!
«Έχω εγκαταλείψει κάθε ελπίδα ότι θα βρεθεί η θεραπεία για αυτό που έχω. Δεν είναι επίπονο, απλά είναι δυσάρεστη η αίσθηση και νιώθω ντροπή. Έχω μάθει να ζω με αυτό και προσπαθώ να το βλέπω χιουμοριστικά. Οι φίλοι και οι γονείς μου το αποκαλούν “φαγητό-μωρό”» προσθέτει.
Πηγή: newsbeast.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου