Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Στείλτε τη Βίκυ στις Βρυξέλλες


Για το Δ.Ν.Τ. και τα «καλά» της κρίσης μίλησε, μεταξύ άλλων, η Βίκυ Καγιά στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη, που θα μεταδοθεί απόψε το βράδυ από το MTV.

«Είναι κρίμα μια τόσο όμορφη χώρα, με τόσο καλή νέα γενιά, να κυβερνάται από ανίκανους ανθρώπους. Πάντα ήμουν αγανακτισμένη. Εγώ όμως το είπα αυτό, γιατί πιστεύω ότι το Δ.Ν.Τ., καλώς ή κακώς, μας δανείζει χρήματα, αφού κάποιοι άλλοι τα έχουν καταχραστεί» δήλωσε το μοντέλο για την οικονομία της χώρας.

Ένα flash-back της τηλεοπτικής της καριέρας:

«Η καριέρα μου στην τηλεόραση είναι σαν roller coaster. Δεν ξέρω τι πήγε λάθος στον πρωινό καφέ. Προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι σε μια σεζόν που είχαν αλλάξει τα πράγματα ήδη 2 φορές. Σίγουρα θα μπορούσαμε να έχουμε παραπάνω βοήθεια... Υπήρξαν στιγμές που ένιωσα μόνη μου... Ευτυχώς, ήρθε κάποια στιγμή ο θρυλικός παραγωγός Στέλιος Αντωνιάδης που με βοήθησε όσο κανείς. Τα μεσημεριανά, όμως, με τάραζαν πάρα πολύ. Ποτέ δεν απέλυσα κανέναν...» λέει με παράπονο και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για κάτι καινούργιο στο μέλλον: «Αργότερα, αν υπάρξει ένα φορμάτ που μου πάει, μπορεί και να ξανακάνω κάτι στην πρωινή ζώνη. Προς το παρόν ασχολούμαι με τις ''Σειρήνες'' που θα βγουν στη μεγάλη οθόνη και περιμένω να δω τι θα γίνει με το ''Next Top Model'', που, αν γίνει, θα γίνει πλέον τον Φεβρουάριο. Κάτι μέσα μου, μου λέει ότι θα γίνει. Έχω καλό προαίσθημα».

«Δεν μου αρέσουν οι εκπομπές κίτρινου σχολιασμού. Με στεναχωρεί και με θλίβει να βλέπω κάποιους να κάνουν κίτρινο σχολιασμό και να διαστρεβλώνουν την εικόνα των ανθρώπων. Έπεσα κι εγώ θύμα τους, την περίοδο του ''Πρωινού Καφέ''. Εκείνη τη στιγμή μου έκανε κακό. Στον δρόμο με σταματούσαν και μου έλεγαν γιατί κοριτσάκι μου απολύεις κόσμο, αφού έτσι διέδιδαν τα μεσημεριανά. Με το ''Next Top Model'' πάλι, έλεγαν “να που είναι κακιά, τώρα βγαίνει ο κακός της εαυτός”. Εγώ όμως απλά θεωρώ ότι για να επιβιώσεις ως μοντέλο πρέπει να είσαι αυστηρή επαγγελματίας και πολύ πειθαρχημένη. Βέβαια, ποτέ δεν εκνευρίστηκα, απλά αναρωτιόμουν “μα είναι δυνατόν, τι λένε για μένα;”» προσθέτει.

ΠΗΓΗ: mtvgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου