Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Ηρώ Λεγάκη: Η Playmate 2011 φοβάται για τη ζωή της


http://www.faretra.gr/images/1_qx72z.jpg
Θύμα ενός αρρωστημένου έρωτα είναι η Playmate 2011, Ηρώ Λεγάκη, που κατέθεσε μήνυση και εκφράζει φόβους για την ζωή της!
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Espresso», εδώ και τρία χρόνια ο εφηβικός έρωτας της 20χρονης καλλονής έχει γίνει εφιάλτης: ο σύντροφός της κάνει απίστευτες σκηνές ζηλοτυπίας, σε σημείο που γίνεται απειλητικός και η Ηρώ έχει ζητήσει μέχρι και την προστασία της αστυνομίας.
«Είχαμε σχέση τρία χρόνια και χωρίσαμε εδώ και ένα χρόνο. Μέναμε στη Νέα Μάκρη, σε ξεχωριστά σπίτια και κάποια στιγμή αποφάσισα να μετακομίσω στη θεία μου στην Αθήνα, γιατί μου είχε κάνει την ζωή κόλαση. Κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα...», λέει στην εφημερίδα η Ηρώ.
Όπως εξομολογείται η Playmate, ο πρώην φίλος της δεν δίστασε να της στήνει καρτέρι κάθε μέρα έξω από το σπίτι της και να της ζητά να τα ξαναβρούν, ενώ -όταν εκείνη μετακόμισε- άρχισε να ενοχλεί την μητέρα της και, μάλιστα, της έσπασε το αυτοκίνητο!
«Έχουμε κάνει μηνύσεις και εγώ και η μητέρα μου, όμως, δεν έχουν εκδικαστεί. Αυτός συνεχίζει ακάθεκτος... Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω την ζωή μου. Απειλεί ότι αν κάνω σχέση θα μας σκοτώσει και τους δύο! Ειλικρινά, φοβάμαι! Τρέμω όπου κι αν βρεθώ», συνεχίζει η Ηρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου